نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این مقاله به بررسی وضعیت روشنایی ویژه و قفل های هتلی استفاده شده در هتل های ایران می پردازیم و جنبه های مختلف آن را مورد بحث قرار می دهیم..

در نورپردازی دو جنبه مختلف زیبایی شناسی و بعد الکتریکی ، جنبه های مختلفی از موضوع دخیل هستند، که رابط بین معماران و مهندسان مشاور برق است. با توجه به شرایط متاستاتیک و نحوه استفاده از این فناوری ، عدم توجه به بعد فنی ، پروژه را به ورطه پرتگاه سوق می دهد.

یک هتل به انواع مختلفی از چراغهای با نورپردازی و قفل های هتلی با طرح های مختلف نیاز دارد ، هر برند پاسخگوی یک سری خواسته ها است. بنابراین تولید چراغهای هتل از یک یا دو مارک امکان پذیر نیست و عملا ترکیبی از مارک های مختلف برای تهیه کالاهای مربوطه لازم است. بنابراین دریافت کامل این محصول از سایر افراد برای بررسی فنی بسیار دشوار خواهد بود.

نورپردازی خود پس از تبدیل منابع نور از لامپ های رشته ای و هالیدهای فلزی به LED ، دچار یک انقلاب جدی شده است و این تحولات به سرعت و اساساً فیکسچر این چراغها را تغییر داده است. بنابراین نمی توان این تحولات را برای مجموعه هایی صرفاً معماری یا سایر موارد خاص مورد بررسی قرار داد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

فضای دلربا و اوج ظرافت ، معمولاً توسط گروهی از معماران در لابی هتل نمایش داده می شود ، و در اصل لابی هتل فضایی جذاب است که مختصراً از معماری ، زیبایی ، لوکس بودن ، خدمات هتل ، خدمات به مشتری ارائه می دهد. و غیره چنین سبکی از هتل در این شورا نمایش داده می شود. بنابراین مطابق با این وظایف ، معمار با مهندس روشنایی باید موارد فوق را رعایت کند.

معمولاً در چراغ های تزئینی ، عناصر طراحی داخلی ، چه آنها از دیوار یا سقف نور ساطع می شوند ، یکی از عناصر اصلی طراحی هستند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/





:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: