نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مزايا و معايب قفل هاي الکترونيکي

برخي مزاياي قفل الکترونيکي قفل هاي الکترونيکي راحت تر هستند

بسياري از شرکت ها، ماشين دارها و برخي خانه دارها ترجيح مي دهند تا از قفل الکترونيکي براي منزل خود استفاده کنند تا آسايش بيش تري داشته باشند. به جاي اينکه کليد هاي خود را به کسي بدهيد مي توانيد از رمز ورود استفاده کنيد. شما مي توانيد ديگر هيچ کليدي با خود حمل نکنيد و نگران تعويض يا ساخت کليد نباشيد و به جاي اين کارها سيستم دسترسي خود را آسان تر کنيد.

 قفل هاي ديجيتال امنيت خانه و محل کار را افزايش مي دهند

براساس گزارش اف بي آي در سال 2013 تعداد 1?9 ميليون دزدي اتفاق افتاده است. در خانه هاي مسکوني 63 درصد از دزدي ها در طول روز رخ داده است. بسياري از خانه دارها کليد اضافه اي را در مکاني قرار مي دهند يا از قفل هاي ارزان قيمت استفاده مي کنند که اين کار دزدي را راحت تر مي کند. با کمک قفل سازهاي حرفه اي، قفل هاي الکتريکي امنيت منزل و محل کار شما را بالا مي برند.

قفل هاي الکتريکي معمولا به سيستم امنيتي هم مجهز هستند

براي افرادي که بايد به يک ساختمان دسترسي داشته باشند، قفل هاي هوشمند شيوه ي بهتري براي کنترل دسترسي است. علاوه بر اين، بسياري از افراد قفل هاي الکتريکي را با سيستم امنيتي ترکيب مي کنند و آژير آنها در مواقع دزدي و ورود به منزل به صدا در مي آيد تا امنيت بالاتري داشته باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/





:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: