نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

 

قفل ديجيتال نسل پيشرفته قفل هاي مكانيكي است كه بر روي انواع درهاي معمولي، ضد سرقت، و درهاي سكوريت قابل اجرا است. قفل ديجيتال ايراني با هدف دسترسي آسان، افزايش امنيت و زيبايي ساخته شده است.

قفل‌ سنتی؛ قدیمی‌ پردردسر

تابحال چندبار پیش آمده است که کلید خانه را جا بگذارید و پشت در بمانید تا کسی به شما کلید برساند؟ حتی حواس‌جمع‌ترین آدم‌ها هم این تجربه ناخوشایند را داشته‌اند. تازه این‌ها به کنار، امیدوارم که خوش‌شانس بوده باشید و تجربه گم کردن کلید را نداشته باشید.

قفل‌های دیجیتال مصداق بارز «یک بار هزینه کن و یک عمر استفاده کن» هستند. این قفل‌ها معمولا گارانتی مادام‌العمر تعمیر دارند و کمتر پیش می‌آید خراب شوند. مخصوصا اگر این قفل‌ها را از برندهای معتبر موجوددر بازار تهیه کنید که نمایندگی فعال دارند.

یک اعتقاد قدیمی عجیب بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد که همگی فکر می‌کنند اگر کلید خانه گم شد، حتما یک دزد آن را پیدا می‌کند. عجیب‌تر آنکه فکر می‌کنند که دزد می‌تواند دقیقا حدس بزند که این کلید برای کدام خانه است و با دوستانش به حساب موجودی خانه خواهند رسید. البته این توهم توطئه یک پیشینه ذهنی قدرتمند دارد و آنهم باهوش بودن دزدهای ایرانی است! هنر نزد ایرانیان است و بس!

مديريت از راه دور

يادتان هست قديم‌ها، وقتي قرار بود به مسافرت برويم، خانه را به كسي مي‌سپرديم و از او مي‌خواستيم گاهي به خانه سر بزند؟ ديگر با وجود قفل‌هاي الكترونيك، به اين كارها نياز نداريد. شما به صورت بالقوه يك نگهبان سرسخت روي در منزلتان داريد.

قفل‌هاي الكترونيك مانند باقي گجت‌هاي هوشمند، اپليكيشن مخصوصي دارند كه روي تلفن همراه هوشمند شما نصب مي‌شود و تمام اطلاعات ورود و خروج را به شما مخابره خواهند كرد. اين سيستم، زماني كه در خانه نيستيد و قرار است براي مدتي از خانه دور بمانيد بسيار كاربردي است.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/





:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: